0900 nummers

Wilt u als bedrijf een servicenummer aanvragen? Maar heeft u geen idee welk servicenummer het beste bij u en uw bedrijf past? Wellicht is een 0900-nummer iets voor u! Lees verder en ontdek alle voordelen van dit type servicenummer.

Een 0900-nummer

Een 0900-nummer is een servicenummer. Dit type nummer wordt vaak gebruikt door grote bedrijven. Voor een 0900-nummer bepaalt de aannemer het tarief dat de klant betaalt. Of u een hoog of laag tarief instelt is afhankelijk van uw wensen. Beide kennen voordelen. Wanneer u kiest voor een wat hoger tarief dan zorgt dit ervoor dat klanten niet zomaar bellen. Er blijft een drempel om contact op te nemen bestaan. De klanten die wel bellen hebben ook echt een vraag. Dit

werkt twee kanten op: zo kunt u uw klanten de aandacht geven die zij verdienen en uw bedrijf kan de telefoontjes efficiënter afhandelen. Wanneer u kiest voor een wat lager tarief dan staat dit klantvriendelijk.

0900-nummer aanvragen

Een 0900-nummer aanvragen gaat heel gemakkelijk. Dit kunt u doen bij een telecombedrijf. Meestal kunt u via internet een aanvraag doen. Natuurlijk kunt u ook bellen of een afspraak maken als u dat liever heeft. Een 0900-nummer kan binnen een dag door de meeste telecombedrijven in werking worden gezet. Zo heeft kunt u er gelijk mee aan de slag!

Een 0900-nummer is aanvragen is veel waard. Uw bedrijf krijgt een professionelere uitstraling. Telefoontjes kunnen efficiënter worden afgehandeld, wat de klantvriendelijkheid ten goede komt. En, niet geheel onbelangrijk, het scheelt u ook werk. Alleen klanten die echt een dringende vraag hebben zullen nog bellen.

Meer informatie over 0900-nummer aanvragen

Twijfelt u toch nog over een 0900-nummer aanvragen? Natuurlijk kunt u ook eerst contact opnemen met het telecombedrijf van uw keuze. Zij kunnen u dan helpen de juiste beslissing te maken en eventueel meer informatie verschaffen